Een (spoed)storing? Wat vervelend!

Storingen zijn erg vervelend, daarom komen we als het nodig is zo snel mogelijk naar u toe. Bij spoedstoringen nog dezelfde dag!

Service

De Haan Westerhoff staat voor kwaliteit en service. Ook na de garantieperiode of bij storingen aan producten die niet door DHW gemonteerd zijn, staat de servicedesk van DHW voor u klaar. Wat u standaard van de servicedesk mag verwachten is 24/7 bereikbaarheid, gecertificeerd personeel, binnen 3 werkdagen een servicespecialist ter plaatse en bij spoedstoringen nog dezelfde dag. Storingen kunt u via de website, per e-mail service@dhwz.nl of telefonisch 0512-369411 melden.

Voorkomt u liever storingen en wilt u geen onverwachte uitgaven aan uw zonwering- en/of gevelproducten? Kiest u dan voor een onderhoudscontract van De Haan Westerhoff. Dit kan variëren van een eenmalige onderhoudsbeurt tot all-in onderhoud voor een langere periode. Wilt u geen contract, maar vindt u het wel prettig bepaalde afspraken op papier vast te leggen? Kiest u dan voor een serviceovereenkomst.

Service
  • 11 eigen hoogwerkers
  • 65 service specialisten
  • Volledig geautomatiseerd
  • Landelijk werkzaam vanuit vestigingen bij u in de omgeving
  • Jaarlijks verwerken we ruim 10.000 storingen