

Topservice door heel Nederland
De klantverwachting overtreffen is één van onze kernwaarden. We willen onze klanten graag één stap voor zijn. Hoe wij dat doen? Altijd binnen drie werkdagen ter plaatse, heldere communicatie en dat alles met ervaren collega’s.
Servicemelding doen
Uw zonwering is kapot. Ontzettend vervelend! Bel of mail onze serviceafdeling om de storing door te geven en we komen zo snel mogelijk bij u langs. Het kan ook zijn dat u graag eerst een offerte wilt, belt voor een onderhoudsbeurt of een andere vraag heeft. Samen kijken we naar de mogelijkheden.
We staan altijd binnen drie werkdagen op de stoep!
Planning
Uw storing staat geregistreerd in ons systeem! Onze collega’s van de planning zoeken naar de eerstvolgende mogelijkheid om langs te komen. Wij bellen of mailen u van te voren om de afspraak af te stemmen. Onze monteurs wonen in het rayon waarin ze werkzaam zijn. Hierdoor kunnen we snel ter plaatse zijn.
Reparatie
Onze monteurs melden zich op locatie en zullen hun uiterste best doen om de storing op te lossen. Na ons bezoek ontvangt u van ons altijd een digitale werkbon per mail met alle info over de uitgevoerde werkzaamheden.
In 75% van de gevallen lossen wij een storing op in één bezoek!
Vervolgafspraak
Soms kunnen we een storing niet in één bezoek kunnen verhelpen. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat we een nieuwe doek moeten bestellen of dat we afgesproken hebben om eerst een offerte op te maken. De offerte ontvangt u over het algemeen binnen drie werkdagen. Mocht er materiaal in bestelling zijn dan houden wij u op de hoogte van de voortgang.
U kunt ons 24/7 bereiken voor het melden van een spoedstoring
Factuur
De zonwering werkt weer als een zonnetje! U ontvangt van ons een gereedmelding met een kopie werkbon van de uitgevoerde werkzaamheden. Daarna volgt de factuur, in de meeste gevallen dezelfde dag nog.
We horen graag hoe u onze service heeft ervaren. Laat het ons weten, we komen graag in contact!