Beantwoorden jullie ook veelgestelde vragen?
Bij De Haan Westerhoff krijgen we regelmatig vragen, misschien staat uw vraag hieronder. Mocht u geen antwoord vinden op uw vraag, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag. Heeft u een dringende vraag waar u meteen antwoord op wilt? Bel dan naar 0512 351 333.
- Home ›
- FAQ – Meest gestelde vragen
Ja dat kan, we hebben verschillende showrooms verspreid door het land. Vind hier de dichtbij zijnde showroom. Hier kunt u binnen de openingstijden zonder afspraak terecht.
Ja, wij geven 5 jaar garantie op onze producten en onze montage indien de zonwering is gebruikt conform de bedienings- onderhouds- en reinigingsvoorschriften.
Ja, wij geven 2 jaar garantie op onze producten en onze montage indien de zonwering is gebruikt conform de bedienings- onderhouds- en reinigingsvoorschriften.
Ja, wij geven 1 jaar garantie op materialen, exclusief motoren, hier geven we 2 jaar garantie op. Let op: Montage en/of werkuren vallen buiten de garantie.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).”
Ja dat kan, maar alleen op afspraak. En graag van te voren aangeven wat u wilt hebben, dan kunnen wij het materiaal naar u op sturen of u bericht doen wanneer het klaar ligt.