

DHW verovert online zonweringsmarkt door overname Grafilux
De Haan Westerhoff (DHW) heeft donderdag 15 juni 2017 bekend gemaakt om ook op de online zonweringsmarkt te willen groeien. Het Friese bedrijf wil dit bereiken met de overname van Grafilux, een grote speler op het gebied van online verkoop van zonwering.
‘We hadden nog een wens op ons lijstje staan naast de service en de projectzonwering en dat is online verkoop van zonwering’, aldus Paul Olijve. De directeur van De Haan Westerhoff maakte het nieuws bekend via een videobericht, waarin de nieuwe kracht van DHW werd gepresenteerd.
Internetondernemer Rene Peters van Grafilux is blij over deze nieuwe samenwerking. ‘De Haan Westerhoff is voor ons de juiste partner voor service en montage op het gebied van zonwering.’ Beide bedrijven hebben als doel om samen de grootste te worden. Vanwege de landelijke dekking van De Haan Westerhoff in de levering en service van zonwering, rolluiken en kozijnen sluit de organisatie hier naadloos op aan.
De overname van Grafilux brengt een jaaromzet van 1,5 miljoen met zich mee. Het doel bij De Haan Westerhoff is om de omzet binnen 3 jaar te verdubbelen naar 3 miljoen. Met deze nieuwe kracht hebben De Haan Westerhoff en Grafilux volste vertrouwen dat dit gaat lukken.


Hoe kun je rolluiken slimmer maken?
De mogelijkheid om uw rolluik op afstand te bedienen brengt uw comfort en gemak binnenshuis op hoger niveau. U kunt de rolluiken slim maken door het e ...
Lees meer
Het verschil tussen zonwerende raamfolie en zonwering
Zonwerende raamfolie wordt vaak gezien als goedkope oplossing voor lichtbeheersing en warmtebehoud in de herfstmaanden. Maar is dit wel de beste keuze ...
Lees meerNIEUWSGIERIG NAAR MEER?
TAGS: