24/7 op stand-by


Storingen zijn erg vervelend en komen altijd op een ongelegen moment. Hoe langer het vervolgens duurt voordat uw storing is opgelost, des te meer u zich er aan gaat irriteren.
De Haan Westerhoff garandeert daarom dat er binnen 3 werkdagen één van de ervaren servicespecialisten bij u ter plaatse is in heel Nederland. Betreft het een spoedstoring dan wordt er door DHW zelfs direct actie ondernomen.

De servicedesk van DHW is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op nummer 0512 369411. Ook via de website of per e-mail service@dhwz.nl kunt u uw storing bij DHW melden.

Nadat uw storing in het systeem van DHW is ingevoerd is dit direct inzichtelijk voor de planners. Via het track en trace systeem wordt gekeken of er een specialist bij u in de buurt is en indien mogelijk wordt uw storing direct naar de laptop van de specialist gestuurd. Wanneer dit niet mogelijk is en het geen spoedstoring betreft wordt u storing ingepland voor één van de eerstvolgende 2 werkdagen.